sunnuntai 19. syyskuuta 2010

Kolme Ässää

JJJEI, nyt on hyvät fiilikset! Isovarpaankynsi on mustana ja ulkona sataa kaatamalla ja mun huone on täynnä märkiä, likasia ja haisevia suunnistusvaatteita ja taloyhtiön pyykkikoneessa ei ole vapaita käyttöaikoja tälle illalle ja tiskasin äsken keskiviikolta asti kertyneen tiskivuoren (kesti 35min) ja en jaksaisi kokata itselleni vaikka mulla onkin ihan kaamea nälkä!

Vaikka tässä jo onkin aivan mielettömästi ilonaiheita, niin vielä jäi se oikeesti tärkein fiilinkin nostattaja mainitsematta: vedettiin kakkosjoukkueella tänään komeesti plaketti SM-viestistä! Alunperin meidän tiimillä eli Kolmella Ässällä oli (ehkä vähän yläkanttiin) tavotteena taistella viimesistä plakettisijoista. Kun Sonja ja Saana oli varmoilla juoksuilla pitänyt meidät reilusti kymppisakissa, mulle jäi enää hommaksi hoidella se plaketti kotiin. Metsän puolella ajatukset lähti välillä harhailemaan ("Apua en saa tiputtaa meitä plaketeilta"), mutta siinä vaiheessa läiskäisin aina itseeni poskelle: "Sara nyt skarppaat!" Kun loppusuoralla sain kuulla, että mä tuun seitsemäntenä, olin vaan NIIN helpottunut!!

Nyt meenkin juhlistamaan tätä palkintosijaa kokkaamalla itselleni maukkaan ja ravitsevan aterian (nakkeja ja nuudeleita)! Lisäksi aion lakata kynteni pinkillä ja sellasella kimaltavalla lakalla ja kattoa telkkaria koko loppuillan! Tittididii.

ps. Kylläpäs mä nyt taas innostuin tästä blogailusta. Viimesen vuorokauden sisään on tullut rustattua tänne 29% tämän vuoden blogiteksteistä. =)

Ei kommentteja: